Re: Do posiadaczy obudowy Gaja LCD [pomysłu koreańskich konstruktorów]

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 26 May 2006 - 13:05:07 MET DST

> Witam,
>
> Od niedawna użytkuję ową obudowę, tzn staram sie ją użytkować,
> ale napotykam dziwne rozwiązania, które stanowią dla mnie zagadkę.

Hmmm... Mnie sie tam wydaje, ze jak za te cene, to nie jest ona
wcale zle wykonana... Ja przynajmniej dostalem ja za 120,-
a zasilacz okazal sie OEMem FSP, wiec na nic nie narzekam ;)

> - od LCD wychodzą 2 czujniki temperatury a wyświetlacz wyświetla
> tylko jedną z nich - po co więc ten drugi czujnik?

Do automatycznej regulacji obrotow wiatraka?

> - na panelu LCD jest ręczne sterowanie predkoscia
> wentylatora (np. żeby bylo mniej hałasu), ale on po
> chwili i tak sie on przalacza automatycznie (adekwatnie
> do temp)

No wlasnie ;)

> - jaki wieć pożytek z takiej regulacji?

A jaki z kompa, ktory usmazy sie we wlasnym sosie
z racji braku wlasciwej wentylacji?

Nie wiem jak tam u Ciebie, ale u mnie jest
wewnatrz strasznie ciasno.

> - od LCD wychodzi kabelek do diody świecącej dysku,
> ale miga on rowniez przy pracy CD - czym to może nbyć spowodowane?

Tym, ze podpiales go do zlaczki IDE_LED na plycie glownej.
Podepnij prosto do dysku twardego*, to zacznie swiecic tylko
dla tego dysku.

(*) nie kazdy dysk ma stosowne punkty lutownicze.

pozdrawiam,
Vituniu.