Hp OmniBook XE3 i problemy z uruchomieniem

Autor: <lukask69_at_gmail.com>
Data: Fri 26 May 2006 - 10:28:49 MET DST

Witam.

Bateria w laptopie jest calkowicie rozladowana i padnieta, bo sie
nie laduje. Nie wiem czy ma to jakis zwiazek z moim problemem, ale na
wszelki wypadek o tym wspominam. A sam problem wyglada tak: Niekiedy
nie uruchamia mi sie laptop. tzn. zalaczam go i zasilacz dziala,
cd-rom tez, ale juz nie widze zeby dysk dzialal no i nic nie widac na
ekranie.. tak jakby matryca sie wogole nie zalaczala.. Czasami
wystarczy ze odlacze go od zasilania i przeniose w inne miejsce w domu
i zaczyna dzialac.. Ale czasami i to nie pomaga.. Co to moze byc? i jak
sobie z tym poradzic?

Pozdrawiam
lukas