Re: Wyskakiwanie programów na złączeniu pamięci.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Fri 26 May 2006 - 00:50:28 MET DST

"Radosław Sokół" e545l1$4a8$1@polsl.pl

> Proszę Cię bardzo, to techniczna grupa dyskusyjna, a nie
> miejsce uzewnętrzniania swojego światopoglądu i frustracji.

Tak (dzięki staranim, o których pisałem) wygląda mój sprzęt
z kłopotliwą pamięcią:

 http://www.leszekc.w.tkb.pl/lotzen/F1000010.JPG

> Przetestuj choćby z innymi modułami z innej maszyny,
> bo inaczej nie dojdziesz, czy faktycznie ta parka
> modułów nie "gra" ze sobą, czy też np. problem po prostu
> ujawnia się zawsze powyżej jakiejś pojemności pamięci bo
> jest np. związany z błędem w jakimś sterowniku.

A tak wygląda to, co teraz jest mi akurat potrzebne -- żaden
z programów nie został otworzony na potrzeby tego postu, czyli
to nie jest pokazówka, ale normalna praca tego komputera: :)

 http://www.leszekc.w.tkb.pl/kros/mojkomputer.png

Na potrzeby tego postu musiałem otworzyć jeszcze to i owo: :)

 http://www.leszekc.w.tkb.pl/kros/mojkomputerr.png

A to inna twarz ;) mojego komputera:

 http://www.leszekc.w.tkb.pl/kros/mk.png

I to wszystko pracuje poprawnie, ale ,,telewizor''
(z jakiśtam pixelview) -- niekoniecznie. :) I problem
z telewizorem pojawia się właśnie wówczas, gdy części
tegoż lokują się na styku modułów. :)

Pozdrawiam. :)

E. :)

Postscriptum: Ponowny, skrócony opis moich ,,problemów'' ,,światopoglądowych''
              wylądują ,,za chwilę'' na pl.rec.ascii-art. Nie podam MIDu, bo
nie jestem wróżbitą, a post zamierzam wysłać po wcześniejszym wzbogaceniu go
w stosowne linki, :) które zamierzam tam umieścić po przekąszeniu :) czegoś,
wypiciu herbaty, wstawieniu samochodu do garażu itd., tak więc ,,chwil kilka''
minie, zanim rzeczony post znajdzie się na pra-a, :) na której można mówić
o sprawach różnych, pod warunkiem, że się omawiane sprawy ObrASCIIuje. ;) :)