[lekko OT] Re: Jaki wentyl zeby miec spokoj ??

Autor: Ludvigus <email_at_w.sygnaturce>
Data: Thu 25 May 2006 - 23:33:18 MET DST

Celudor napisał(a):

> Jedyne co teraz słyszę to wiatrak na karcie graficznej, ale niestety nie
> dla FX 5200 nie ma nakładki Arctic Cooling'a :/

Mam ten sam problem :| Zasilacz chodzi cichutko, chłodzenie
{http://arctic-cooling.com/cpu2.php?disc=1&idx=31} na sempronie 2600 (socket754)
niesłyszalne, bo niecały 1k obrotów przy 30 st. celsjusza to marzenie :)
..dodatkowo wiatraczek {http://arctic-cooling.com/fans2.php?idx=6} chłodzący
chipset nforce4-4x, który standardowo bardzo się grzeje..

..ale najgłośniejszym elementem peceta jest firmowy wiatrak na radeonie x600xt
od Gigabyte'a.. na początku nie mogłem przy tym zasnąć :/ {nie wspomnę o hałasie
jaki wytwarza zaraz po starcie blaszaka gdy jest nierozgrzany}.

         No właśnie, chciałbym zmienić chłodzenie na grafice.. może ktoś coś
polecić? Priorytetem jest oczywiście jak najniższa cena i dobra wydajność.

--
[ pozdrawiam - Ludvigus    GG:783307   mailto:ludvigus(słonik)op.pl ]
[ http://houset.prv.pl - poznaj glebie muzyki HOUSE! *nowy**design* ]