Re: Jaki wentyl zeby miec spokoj ??

Autor: Ludvigus <email_at_w.sygnaturce>
Data: Thu 25 May 2006 - 18:35:46 MET DST

Krzysztof Wołoszka napisał(a):
> Wczoraj padł mi znowu wentylator :(
> Komp pracuje po około 15 godzin codziennie i mniej
> więcej co 3-4 miesiące któryś wentyl się zaciera (a jest ich kilka).
> Może polecić jakieś dobre firmy (porządne, ale żeby
> cena nie była z najwyższej półki), bo już mam dość
> tego koreańskiego szajsu ;)

A co powiesz na szwajcarski szaj.. produkt ;)
W domowym kompie, który chodzi przynajmniej 12h dziennie, choć przeważnie całą
dobę mam 2 wentylatorki firmy Arctic Cooling. Od 2 lat działają bez zarzutu.

Wybierz sobie któryś z tych: http://arctic-cooling.com/fans1.php i wklep jego
nazwę w wyszukiwarce w allegro.. są tanie i bardzo wydajne. Mają wbudowane
czujniki temp., czyli kręcą się odpowiednio szybko do temp. otoczenia.. no i są
cichutkie :)

Ehh.. który to już raz zachwalam tą firmę.. powinni mi za to płacić ;P

--
[ pozdrawiam - Ludvigus    GG:783307   mailto:ludvigus(słonik)op.pl ]
[ http://houset.prv.pl - poznaj glebie muzyki HOUSE! *nowy**design* ]