Problem z SATA na P5RD1-V DELUXE............

Autor: Karol Borsuk <tau_at_poland.com>
Data: Thu 25 May 2006 - 14:48:09 MET DST

Witam,
Mam problem za zainstalowaniem WinXP HOME na dysku Sata na płycie głównej
P5RD1-V DELUXE.

Po wciśnięciu F6 i zainstalowaniu sterów do SATA Widows zaczął się
instalować, z płyty zaczęły być kopiowane pliki.
Po skopiowaniu i przeładowaniu systemu, nie widzi dysku i nie uruchamia się
dalsze instalowanie systemu.
Gdy dam botowanie z płyty operacja powtarza się od początku taka sama
klawisz F6 i tak dalej.

Proszę o pomoc, Dysk który kupiłem to WD 320 GB SATAII 8MB cache.

Próbowałem ustawiać zworkę, (nie ma jej razem z dyskiem, chyba nie jest
potrzebna)gdzieś przeczytałam ze może pomóc, nic to nie daje.

Nowy dysk jest wykrywany w BIOSIE i widać go w starym WinXP HOME.

Proszę o wszelką pomoc bo już mi ręce opadają.
Myślałem ze to będzie bułka z masłem, tak mówił gość który mi go sprzedawał
w sklepie ProLine ale teraz zaczęły się schody.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
        K.B.