jak to jest z HT?

Autor: Bartosz Skowron <xterrorx_at_TO-TRZEBA-USUNAC.o2.pl>
Data: Thu 25 May 2006 - 13:09:34 MET DST

Witam,

mam P4 3GHz HT. Napisałem sobie program w C++, który dość mocno zjada
pamięć i procesor. Jest to program jednowątkowy i zauważyłem, że CPU zjada
na poziomie 50% i nigdy więcej. Czy to jest ograniczenie narzucone przez
HT? Czy może po prostu program więcej czasu procesora nie potrzebuje (nie
sądze).

Czy jest możliwość oddać mu całą moc procesora? Jeżeli tak, to jak?