Re: Instalacja Windowsa Xp na 250 GB dysku

Autor: ble <nienamaila_at_go2.pl>
Data: Thu 25 May 2006 - 00:59:02 MET DST

babis20@o2.pl wrote:

> Witam wszystim i prosze was o pomoc... Dzsiaj kupilem sobie dysk
> Samsunga 250 GB strasznie zadowolony ze wkoncu bede mial odpowiednia
> ilosc wolnego miejca na dysku na wszystkie dokumenty itd... no ale nie
> o tym mowa...
>
> Mam wielki problem poniewaz pod dosem podczas instalacji widac dysk
> jako 131 GB a nie 250 GB i przez to non stop podczas instalacji
> Windowsa ciagle mi wyskakuje dosc znany niebieski ekram z bledem i
> zrzucaniem pamieci na dysk... najlepsze jest to ze pod windowsem z
> innego dysku widac cale 250 GB a podczas instalacji systemu juz nie...
> [...]

To wina windows a nie sprzetu. Albo uzyj win xp sp1 lub sp2 albo zrob
partycje czyms innym np jakims linuxem livecd, jedna do 130GB na poczatku
dysku reszta jakie chcesz i podczas instalacji win sformatuj tylko ta
pierwsza i na nia zainstaluj system. Potem instalacja aktualizacji i mozesz
sformatowac juz z pod windowsa reszte partycji.
A nastepnym razem google bo to juz bylo i chyba nawet to samo kiedys
pisalem.