Problem z obrazem na TV przez złącze SVHS

Autor: erni <ernst0_at_op.pl>
Data: Wed 24 May 2006 - 23:47:19 MET DST

Witam Szanownych grupowiczów

Włożyłem do komputera mojej dziewczyny kartę z wyjściem SVHS którą wcześniej
używałem w swoim komputerze (który sprzedałem w międzyczasie). Niestety
okazało się, że na ekranie TV pojawił się pokaźny przsuwający się z dołu do
góry (lub odwrotnie - nie pamiętam teraz:) obszar dużo jaśniejszego obrazu -
taki jasny "pas". Obraz na ekranie monitora komputerowe jest bez zarzutu.
Zmieniłem więc kabel SVHS - to samo. Jakiś tydzień temu sytuacja się jeszcze
pogorszyła, mianowicie oprócz pasa obraz na ekranie TV zaczął skakać a nawet
"pływać"! Byłem przekonany, że to wina karty TV (ATI). Wymieniłem więc kartę
graficzną na inną (RIVA) i... to samo nadal! Mam łącznie trzy kable SVHS,
dwie karty graficzne, jeden TV i jeden komputer oraz poważny problem! Czy
ktoś może ma jakiś pomysł co może być nie tak? Nie sądzę aby był to TV -
dobrej marki odbiornik i na starym komputerze było wszystko OK, pozatym
obraz kablówki jest jak najbardziej idealny. Czy powodem może być np
zasilacz, albo płyta główna komputera? Np jakieś fale elektromagnetyczne
które ona wydziela i zakłóca pracę karty graficznej???

Pzdr
Erni