Re: Wyłączenie zasilania USB

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Wed 24 May 2006 - 16:07:00 MET DST

news:e51nqe$b2l$1@polsl.pl...
> Generalnie ogniwa litowe wszelkiego typu można doładowywać,
> byle co jakiś czas tylko (np. raz na dwa tygodnie) rozładować
> do zera i naładować na nowo.

* Ale mają też ograniczoną ilość cykli ładowania. Nie wiem na ile to skraca
żywotność baterii ale sądzę, że ładowanie na full, rozładowywanie (może nie
do końca, ale prawie) i ładowanie da mi o wiele dłużej radość z korzystania
z baterii niż ładowanie, doładowywanie, doładowywanie, doładowywanie,
doładowywanie
rozładowanie, ładowanie i znowu.
Dobrze myślę ? ;)

Zdrawim.