przestał startować

Autor: Grzegon <yentraccam_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 24 May 2006 - 15:46:27 MET DST

Cześć!
  Mam następujący problem:
   od pewnego czasu coraz częściej się zdarza, że komputer nie chce
startować. Po wciśnięciu "power" wszystkie (?) urządzenia zaczynają
pracować - dysk, wiatraki, karty PCI. Ale nic się nie dzieje. Monitor nie
dostaje żadnego sygnału.

  Co ciekawe - nie jest to nagła zmiania. Jakiś czas temu parę razy się
zdarzyło, a dziś trzeba włączać po kilkadziesiąt razy by się udało.

  Nie flashowałem BIOSu, nie dokładałem, ani nie wyjmowałem żadnego sprzętu.

 Czy ktoś ma jakieś pomysły? Może kogoś spotkało coś podobnego?

Grześ Olędzki