Re: Obudowy

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Wed 24 May 2006 - 03:40:33 MET DST

"KaNo " <fluor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:e4vik2$7ab$1@inews.gazeta.pl...
> Jezeli w Stanach, to taka jest dostepna (bardzo blisko Twoich wymagan):
> http://www.hardcoreware.net/reviews/review-302-1.htm

Taka wielka wieża mi się nie bardzo uśmiecha, zwłaszcza
z klapką zakrywającą napędy - nie cierpię tego, ale dzięki.

Znalazłem w jej opisie określenie którego szukałem...
Taka obudowa nazywana jest określeniem "Tool-Free" :-)

Dzięki temu znalazłem ich parę, np dwie fajne midi-tower tu:
http://www.newegg.com/Product/Product.asp?item=N82E16811119047
http://www.newegg.com/Product/Product.asp?item=N82E16811119106
Bardziej mi się podoba ta druga, bo ta siatka na przodzie
tej pierwszej wygląda trochę dziwnie i będzie zbierać kurz :-)

Nie wiem jeszcze co znaczą takie określenia jak "SECC Chassis"
albo co znaczy właściwie Side Air duct (boczny kanał wentylacji?)
Widziałem parę obudów w których płyta główna jest zainstalowana
na lewej ścianie, aby wentylacji napędzanej od przodu do tyłu
nie blokowały dyski twarde i napędy optyczne (procek jest na
dole na przejściu od wiatraka przedniego do wiatraka tylnego)
ale z obrazków wynika, ze te obudowy mają raczej układ tradycyjny
z płytą główną zamontowaną na prawej ściance bocznej... więc
nie wiem co to ten side air duct... ktoś tutaj wie ?