Czy można włączyć tryb SATA w tej płycie?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Tue 23 May 2006 - 18:59:53 MET DST

Czy można w jakikolwiek sposób włączyć tryb SATA na płycie Asrock K7VT4A
Pro(obecnie dysku pracuje w trybie RAID, tak pokazuje po próbie
zabotowania go z "boot menu")

Jedyne co udało mi się znaleźć na podstawie instrukcji i wertowania
biosa do VIA SATA RAID Utility, ale to służy tylko do konfiguracji
macierzy RAID.Ja mam tylko jeden dysk SATA i chciałem na nim postawić
system.

Jest jakiś inny bios w tej płycie, który ustawia dysk SATA do pracy w
tryb pojedyńczego dysku SATA, a nie macierzy RAID?

Tomaszek