Czy uszkodzone pamięci mog± restartować komputer??

Autor: Dawid <freemanek_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 23 May 2006 - 17:25:05 MET DST

Pytanie jak w temacie - czasami zdarza się, że komputer się samoczynnie
restartuje. Przetestowałem pamięci programem memtest (z całkiem innego powodu)
i okazało się, że pamięci maj± błędy. Czy to może być powodem restartu
komputera (pomijaj±c inne elementy)??

http://denoir.webpark.pl/pamieciblad.jpg

Jeżeli muszę wymienić panmięci to na jakie najlepiej??

czy

Raczej nie będę nic podkręcał, po prostu potrzebne mi s± w miarę wydajne,
dobrze działaj±ce (na dosyć kapry¶nej płycie Gigabyte Ga 7N400-L, z nforce2)
pamięci bez zbędnych bajerów.