Grafika 4potoki 8 potoków ... czy jest sens zwracać na to uwagę?

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Tue 23 May 2006 - 16:14:13 MET DST

Witam

Wybaczcie pewnie lamerskie pytanie ale sprzęcie to moja wiedza jest
znikoma. Szykuję się na nową kartę graficzną i tak przeglądam co tu
wziąść i widzę parametr dotyczący potoków. Czy różnica w ich ilości ma
jakiś szczególnie zauważalny wpływ na wydajność? A jeśli ma to w jakich
warunkach? Czy może to jest tak jak z AGP 4x 8x i tak mam w 3DMark
identyczną ilość punktów:)

pozdrawiam
Sławek

--