Re: Problem z LITE-ON DVD-RW SHW-1635S

Autor: Elminster <elm_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 May 2006 - 13:09:54 MET DST

Dzis odebralem nowa nagrywarke. Wymienili mi sprzet na calkiem
nowy.

A teraz jak myslicie? Sprzedac to na Allegro, bo to felerny model i
za 3 miechy znów siadzie, i kupic sobie nagrywarke innej firmy, czy
tez tylko moja sztuka byla skopana i po wymianie na nowa nie
powinienem juz miec z nia problemów?

Co byscie zrobili na mim miejscu? A jesli zmiana na inna nagrywarke
to jakie polecacie (zalezy mi na bezawaryjnosci :)

Pozdrawiam
Elminster