Re: Obudowy "delux" do instalacji bez śrubokręta

Autor: Dariusz Krok <d_krok_at_tlen.pl>
Data: Tue 23 May 2006 - 12:39:14 MET DST

"Thomas" <angel_USUNTO_@bci.pl> wrote in message
news:e4uga2$lj3$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Orson" <oracz@mpwik.ssk.pl> napisał w wiadomości

> http://www.computerbase.de/artikel/hardware/gehaeuse_kuehlung/2005/test_ante
> c_p180/
>>

> Fajna obudowa. Zastanawiajace jednak dlaczego zasilacz jest na dole??
> Wiadomo ze cieple powietrze unosi sie ku gorze. Hm...

zasilacz jest na dole, ale jest oddzielony od plyty i komponentow scianka,
wiec nie ma efektu o ktorym piszesz
dlaczego jest na dole? pewnie dlatego, zeby nie generowal dodatkowego ciepla
w glownym 'przedziale'
wiem, ze wada jest tutaj brak mozliwosci wyciagania z wnetrza ciepla przez
went. w zasilaczu ale mysle, ze zrobiono to celowo gdyz w obudowie tej
postawiono na cisze, a zasilacze wyciagajace cieplo 'nieme' nie sa.
idealnym rozwiazaniem jest P180 + zasilacz pasywny (np. Phantom)

--
Dariusz Krok