Re: Prosba do posiadaczy proc.Intel dwurdzeniowych

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 May 2006 - 11:03:14 MET DST

"RobertW" <robert@WYTNIJTO.z.pl> wrote in message
news:e4ugi9$6s7$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Z angielskim nie mam problemu, tlumaczyc potrafie, potrzebny jest
> miWYDRUK
> testu innego procesora.

Nie mam procesora z serii 9xx, ale kiedys to uruchamialem i
nie pokazywalo sie nic o "engineering sample". Mozesz sam sprobowac
sprawdzic wiecej wyszukujac w googlach po numerze serii (jest na
gornej czesci procesora, po numerze bedzie wiadomo czy to probka,
czy zwykly procesor) jesli nie znajdzie sie nikt z 900 kto
chcialby to wkleic.