Re: Obudowy "delux" do instalacji bez śrubokręta

Autor: Orson <oracz_at_mpwik.ssk.pl>
Data: Tue 23 May 2006 - 08:48:33 MET DST

> Obudowy jakie widuję w sklepach z częściami, dla ludzi
> składających sobie pecety, mają niestety wszystko na
> śruby... Czy są gdzieś obudowy bezśrubokrętowe dostępne
> do kupienia "luzem" gdybym chciał sobie zbudować swojego
> składaka w takim "markowym" stylu?
> Nie chodzi mi tu o proste zastapienie srubokreta palcami
> jak tu: http://www.outletpc.com/c0165.html
>
> Dla przykladu - tu widze obudowe SilverStone TJ04:
> http://www.silverstonetek.com/products/tj04/interior/tj04.jpg
> I sa sanki do dysków twardych, ale normalne sruby do kart PCI/sledzi.

Witam

Jesli jestes w stanie wydac na obudowe wiecej pieniazkow to polecam z
calym przekonaniem obudowe firmy Antec model: P180.
http://www.angela.pl/index.php?action=TowarPokaz&id_towaru=1515
Posiadam takowa a wlasnie przesiadlem sie z obudowy chieftec'a. Niestety
trzeba uzyc pare razy srobokreta jednak jest to obudowa w ktorej nie
slychac kompletnie pracy dyskow - te wkreca sie w sanki przez specjalne
zelowe podkladki ktore nie stykaja sie z sankami, sanki natomiast takze
maja swoje tlumienie przy wsuwaniu w obudowe.
Bardzo ciche wentylatory w obudowie powoduja ze jest znakomity przeplyw
powietrza a komputer, w ktorym jest "cicha" grafika i cicho chlodzony
procesor jest prawie bezglosny.

Tutaj podaje test obudowy w jezyku dla mnie malo zrozumialym ;P ale
okraszonym spora iloscia zdjec:
http://www.computerbase.de/artikel/hardware/gehaeuse_kuehlung/2005/test_antec_p180/

Pozdrawiam