Re: LCD 20" wybor

Autor: ZenoN <maciej_at_kris.mpnet.pl>
Data: Mon 22 May 2006 - 20:31:33 MET DST

Użytkownik wrote:
> Z tych najlepszy jest NEC (chociaż szczerze mówiąc tego modelu DELLa
> nie znam). DELL robi świetny sprzęt (jedne z najlepszych na swiecie:
> serwery, laptopy,...), to b.db. firma.

[ciach....]

NEC jak najbardziej polecam. Sam man NECa i jestem b.zadowlony , co prawda
inny model, ale zawsze.
Bedziesz musial sie przezwyczaic do odbijanego swiatla :). Taka cech serii
"GX" :)
Della nie widzialem. nie wypowiem sie na jego temat.

> SONY, iiYama, coś z tej półki. Samsung to lowcost, taki sprzęt
> niskiej pólki (jak samochody Hyundai i Kiła :)

Hmm, sa modele b.dobre i slabe jak u kazdego producenta, wiec raczej bym tak
nie uogolnial.
np. Samsung 193P - monitor jest naprawde niezly.

[ciach..]
> Sadząc po dyskach Samsunga (najgorsze z najgorszych)

Jakies statystyki oczywiscie masz ?. ze padaja i wogole, czy Ci kumpel
powiedzial.
Dyski jak kazde sie psuja, ale zeby wiecej niz inne, nie sadze, odnosze
wrazenie, ze nawet mniej ich wysylam do serwisu niz WD i Seagate, a
sprzedaja sie w wiekszej ilosci i sa cichsze. Osobiscie mam 2 samsung w raid
0 , 1 maxtora na sata, 1 seagate w kieszeniu na USB.

> i np. plazmach Samsunga (padają jak muchy),

[ciach....]

tu sie nie wypowiem, bo nie wiem :)

> Kolega mówi jednak że robią dobre lodówki i odkurzacze...

[ciach...]
tu tez

> Ja mam w domu ACER-a - http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=26270
> dobry, jak za te pieniadze.
[ciach...]

Acer - to dopiero cos - taki tajwanski OPTIMUS :), smiejemy sie w firmie ze
jak ktos kupuje Acera to ma gwarancja matrwego pixela :)

> Chociaż dziś bym kupował iiYame, NEC, SONY - coś tej klasy, bo ceny bardzo
> spadły.

ja tez :), tutaj raczej sie nie zawiedziesz

[ciach....]

> Ja bym unikał takich wynalazków jak Hyundai, LG, Samsung, Aoc, Median,
> Accor,
> Belineo, Benq, Prestigio, Avacs itp. Bo to są firmy "krzak". Co moge
> polecić z tanich to napewno Gateway (w tej klasie cenowej są OK), też
> Miro, MAG. Chociaż ja mam większe wymagania i stawiam tylko na
> japońskie !

Hmm, jezeli piszesz ze LG, Samsung Hyundai, Belinea, Benq - to firmy krzak -
to po prostu nie wiesz o czym piszesz, albo nasluchales sie glupot od
kumpla.
Nie wiem czy zdajeswz sobie z tego sprawe , ale LG (razem z Philipsem) i
Samsung dostarczaja dla wszystkich producentow matryce do ich monitorkow,
wiec nie sadzisz chyba, ze TAKA PORZADNA firma jak MAG czy MIRO
bralaby/kupowala matryce - badz co badz podstawowy element kazdego LCD - od
jak to nazwales firmy "krzak". Te firmy krzak maja w polce (LG i Samsung)
razem ponad 80% runku LCD. Na swiecie podobnie, wiec prosze nie pisz glupot,
jak nie masz pojecia o czym piszesz.

Co do gatewaya, to akurat wiem skad i kto sciaga te LCDki do Polski i wierz
mi, gdybys wiedzial jak sa one przywozone (w jakich warunkach) a potem
wstepnie selekjonowane i przepakowywane, to raczej nie chcialbys tego
sprzetu. (reszta nie nadajaca sie do sprzedazy w dystrubucji laduje na
allegro) To sa odrzuty, gdzie z kilku jest robiony jeden i pakowany u nas w
kraju (zauwazyles, ze pudelka nie sa oryginalne ?) . Mozna oczywscie
"wyhaczyc" jakis dobry egzemplarz (sam mialem ponad rok LCD 1940 - byl
niezly), ale dlugo trzeba szukac:). Na kazde zamawiane 6 sztuk (po tyle
zazwyczaj zamawiam) srednio 1 nie dziala, reszta ma porysowane obudowy (chos
z tym sie ostatnio poprawilo).

Rozpisalem sie troszke. sorki.

--
Pozdrawiam ZenoN   |   DFI LP NF4 U-D | A64 3000+@ 2,52GHz + AF64
2048MB KingMAX HC PC500 | 2x200GB Samsung S-ATA II | 80GB Maxtor S-ATA