Klawiatura "LABTEC MEDIA WIRELESS DESKTOP"

Autor: PYTON <jurekwro_at_WYTNIJgazeta.pl>
Data: Mon 22 May 2006 - 20:37:37 MET DST

Witam posiadam klawiaturę Labteca bezprzewodową z myszką, myszki nie używam
bo mam logitecha, klawiatura też działa całkiem nieźle problem pojawia się
gdy np. zaznaczam poszczególne pliki przy wciśniętym klawiszu "ctrl" nawet
jak go puszcze to system zachowuje się jakbym nadal go miał wciśniętego,
musze wcisnąć go jeszcze raz dopiero się odblokowuje, podobny objaw jest w
grach, jak wciskam dłużej któryś z guzików i puszczam go to pc nadal
wykonuje czynność jakby guzik był wciśnięty, musze jeszcze raz nacisną
dopiero się odblokowuje, nie jest to wina sprzętu w sensie fizycznym, bo w
odbiorniku jest dioda sygnalizująca czy aktualnie wciskany jest jakiś
klawisz i na tej podstawie wykluczam uszkodzenie fizyczne, moje pytanie czy
to może być wina strów czy poprostu ta klawiatura tak ma i nic się nie da
zrobić ??