panel przedni

Autor: Wojciech Kozlowski <wojciech.kozlowski_at_wp.pl>
Data: Mon 22 May 2006 - 20:08:45 MET DST

Zmontowałem komputer z panelem przednim zawierającym wtyk mikrofonu,
głośników i USB. Głośniki i USB działają poprawnie, natomiast nie działa
wejście mikrofonowe przednie. Tylne wejście mikrofonowe działa poprawnie.
Mam płytę główna INTEL SORRENTO 945 GNT. Moje reklamacje w INTEL nie daja
skutku, dają jakieś rady zupełnie nieprzydatne. Czy kroś miał podobny
problem?. A czy komus działa wejście mikrofonowe w panelu przednim ?