Re: Które IrDA lepsze?

Autor: archer <archer2_at_poczZZZta.onet.pl>
Data: Mon 22 May 2006 - 19:25:08 MET DST

Użytkownik "Tauzen" <tauzen2001@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e4qva1$tns$1@news.onet.pl...
[...]
Doloz do bluetoofa jak masz w telefonie lub irde na dobrym ukladzie np taka
> http://www.allegro.pl/item104483910_irda_na_usb_4mbps_instr_pl_nowa_gwar_12m_f_vat.html
[...]
A cóż w tym modelu takiego wyjatkowego? Info o transferze 4 Mb/s?
Mam dokladnie taki sam klucz usb i jakos nie zauważyłem żeby prędkość byla
tak oszałamiająca. Może minimalnie szybciej puszcza dane niż irda-onboard
ale napewno nie 4 Mb/s.
P.S. Autor wątku pytał o irda nie o BT. ;-)
Pozdro

-Archer