IBM ThinkPad 760c + USB, Bluetooth - jest szansa?

Autor: MarcO <markus20_at_epf.pl>
Data: Mon 22 May 2006 - 15:38:05 MET DST

Witam!

Sprawiłem sobie kontroler portów USB w postaci karty PCIMCIA. Co się
okazało?! Po zainstalowaniu driverów system Windows98 wprawdzie poprawnie
wykrył kartę, lecz grzecznie poprosił mnie o włączenie obsługii USB w
BIOS'ie. I tutaj pojawia się problem - w biosie nie ma nawet wzmianki o
USB(!) Zainstalowałem ThinkPad Configurator, oczywiście i tutaj nic nie
udało się zdziałać. Dodam, że laptop jest wiekowy (166MHz) lecz bardzo się
do niego przywiązałem:) Generalnie zależy mi na możliwości korzystania z
Bluetooth, za pośrednictwem PEN'u wpinanego do portu USB w oczywistym celu -
podpięcia do internetu za pośrednictem telefonu komórkowego. Kabel nie
wchodzi w grę, ponieważ tym telefonem jest Nokia 7650 (podczerwieni nie
biorę pod uwagę.)
Jest jeszcze jedna możliwość (trochę kosztowna) - karta PCIMCIA z
zintegrowaną obsługą Bluetooth (ale czy będzie działać na 10-cio letnim
notebook'u)?

Zastanawiam się co robic?
Pomóżcie... proszę :))
MarcO.