Re: Prośba

Autor: EofD <ganimedes9_at_wp.pl>
Data: Mon 22 May 2006 - 13:15:50 MET DST

Bodzio SE napisał(a):
> Wiem, że to NTG ale potzrebuję szybkiej pomocy. Potrzebuję zrobić w wordzie
> spis treści do jakiegoś textu. Kumpel robi pracę i zgłupiał. Ja również nie
> pamiętam jak to się robiło. POMOCY mamy na to 30 minut
>

> NTG NTG NTG

Po pierwsze to wszystkie nagłówki musisz mieć zrobione z formatowaniem,
tzn. nazwydziałów, poddziałów na różnych poziomach. Jak masz tak
zrobione to wystwrczy wejść: "Wstaw>Odwołanie>Indeks i
spisy...>(zakładka)Spis treści" i kliknąć "Wstaw". Ale jak nie masz
formatowania (stylów) ustawionych to nic z tego.

Pozdro