Re: Rozczarowanie

Autor: IGP <ocp_at_tlen.pl>
Data: Mon 22 May 2006 - 12:03:38 MET DST

Użytkownik "Szarlih" <szarlihy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:e4s0co$rdp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> pomijając to, że możesz mieć chipset do niczego, który obcina wydajność,
> a jest on tak samo ważny albo i ważniejszy od procesora, to radzę Ci:
> wymień oprogramowanie. bo nie wierze, że tylko cudem i przypadkiem mój
> stary Northwood na szynie 533MHz wyciąga w takiej sytuacji 11 klatek.
> (od 10,51328 do 11,39713)

Chipset Gigabyte 8I945P PRO, więc raczej nic nie obcina.
Popatrzę jescze raz na wszystko, ale na razie lekka załamka.
Zobaczę jescze jak mam ustawione taktowanie pamięci.
Trochą też dziwne, że prz starcie raz wyświetla mnożnik 20 x 180, czyli
prawidłowo
a innym razem 14 x 180 czyli jakieś 2,52

Pozdrawiam

Wojtek