Re: [Długie]Problem z kartami dźwiękowymi Creative?

Autor: KrzychoP. <kris_11_at_op.pl>
Data: Mon 22 May 2006 - 10:51:23 MET DST

>Sprawdz pamięć RAM jakims programem najlepiej co dziala w czystym >
>dosie.Zobacz takze czy nie maszwybulonych kondensatorow na Plycie glownej
>oraz ewentualnie podlacz inny zasilacz ale stawialbym na pamiec RAM.

Pamięć przetestowałem MemTestem i jeszcze jakimś innym programikiem,
wszystkie testy przechodzi bez problemów.
Kondensatory też wyglądają w porządku. Zasilacza niestety nie podłącze bo
takowego nie mam. Ale za to będę mógł włożyć dzwiękówkę do innego kompa. I
jeśli wystąpią te same trzaski, mam rozumieć że karta nadaje się na
śmietnik.
Aha postaram się dziś nagrać te dźwięki z laptopa i wrzucić na serwer
pliczek w mp3.