LG 4160 - nagrywarka dvd - dlugo nagrywa lead in

Autor: gemini <gemini_at_(niepodam).pl>
Data: Mon 22 May 2006 - 02:34:22 MET DST

Witam,

Mam nagrywarke jak w temacie... Dzisiaj zaczela mi strasznie dlugo inicjowac
nagrywanie (w nero sie pokazuje tworzenie lead-in i to trwa od 60sek do paru
minut nawet :/ ) nagrywarka w tym czasie jakby rozpedzala sie i zwalniala
wielokrotnie.

Nie zwrocilem co prawda ile przedtem to trwalo, ale wydaje mi sie ze
znacznie krocej. Na chwile obecna plytka potrafi sie nagrywac jakies ~15
min. O ile to ma znaczenie to uzywam plytek platinum dvd-r x8 - praktycznie
od momentu kiedy nabylem nagrywarke.

Czy to znak padania nagrywarki? Mozna na tej podstawie zareklamowac ja, czy
trzeba poczekac az calkiem padnie?

Ew. jak przyspieszyc pad nagrywarki, zeby sie jeszcze zalapac w okresie
gwarancji? :)

z gory dziekuje za odpowiedz

pozdrawiam