Re: Przesiadka z Pentium II na Pentium III

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 22:56:35 MET DST

"karcio" napisał:
> Ok koledzy widzę że rozmowa spada na inny temat.

Nieprawda. Usiłuję Ci wykazać, że Twoja płyta nie jest przeznaczona do
obsługi Pentium II/III pracujących nominalnie z FSB 100 MHz.

> Ściągnę sobie PDF'a i będę wiedział czy mogę tam wżucić PIII 500Mhz

Nawet jeśli ściągniesz, to nadal tego nie będziesz wiedział. Dlaczego w
instrukcji mają być wymienione procesory, dla których ta płyta nie jest
przeznaczona? Tym bardziej, że prawdopodobnie wtedy, kiedy była produkowana,
PIII/500 MHz nie było jeszcze na świecie? A z kolei brak tego procesora na
liście też o niczym nie świadczy, bo Twoja pięćsetka może pójść na niej jako
PIII/333 MHz. Możesz co najwyżej wyczytać, czy da się ustawić odpowiednie
napięcia dla procesora i zaryzykować eksperyment. Ale czy dla przyśpieszenia
o 33 MHz skórka jest warta wyprawki?

JoteR