Re: leadtek winfast 2000 xp expert i szumiacy dzwiek

Autor: CodeBoy <codeboy1_at_wp.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 22:28:03 MET DST

On Sun, 21 May 2006 22:23:34 +0200, krzyzaq <krzyzaq@gmail.com> wrote:

> sterowniki i ze strony i z CD szumia wiec ten trop raczej nie
> koniecznie.
> a karte mam na 2. pci wpieta bo to miniATX niestety plyta.
> fonie slysze a w tle mam syczacy jednostajny szum (niektore kanaly
> wiecej szumia a niektore mniej, ale zawsze jest przewaga fonii
> normalnej nad szumieniem jakby w tle bylo)

Czekaj, ty masz kabelek na zewnatrz ?
ja mam u siebie wewnatrz i w mikserze ustawiam opcje "Aux..."
reszte mam na mute i jest oki, moze szum wchodzi z mikrofonu lub innego
kabelka wchodzacego do karty dzwiekowej. zostaw tylko fonie od karty
reszte na mute i zobacz czy cos sie zmieni.

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/