Re: Jaka karta grafiki która wydziela mało ciepła?

Autor: Rex <spam_at_away.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 21:55:52 MET DST

Brodi napisał(a):

> no ale sam pisałeś że nie potrzebujesz grafy do gier więc w czym problem
> ? Ambicje ?

Co takiego? Ambicje?! Miałbym swoje ombicje zaspakajać poprzez kupno
takiej albo innej płyty? Niepoważne!

> Są tańsze , wydzielają mniej ciepła , pobierają mniej mocy . Co do
> awaryjności to chyba opinia powstała na podstawie płyt Asrock

To wszystko co napisałeś się zgadza ale płyta, o której wspomniałem
wyżej jest po prostu dobrą płytą. Obsługuje funkcję Cool'n'Quie,
chłodzenie mostka północnego jest realizowane przez ciepłowód, który
wywala część ciepła poza obudowę (a to ważne w przypadku stawiania
cichego komputera) oraz ma parę innych fajnych bajerów. Do tego
wszystkiego jest płytą stabilną. Stąd ten wybór.

Czy może ktoś jeszcze coś napisać na temat karty grafiki, która wydziela
mało ciepła?

Rex