Re: Zworki FSx i BSx

Autor: squirs <fornax_at_gazeta.cut.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 21:25:03 MET DST

Według tego co jest tam napisane częstotliwość ustawiona zworkami FS
> pomnożona przez wartość ustawioną przez BS. Obecnie jest 66*3.5 czyli 233
> MHz, i faktycznie płyta była kupiona z PII 233, ale teraz siedzi sobie tam
> Celeron 533.
>
> Pytanie brzmi: mogę spokojnie podkręcić częstotliwość do 83*5.0 (415 MHz),
> czy można w ten sposób coś uszkodzić?

Istnieje duże prawdopodobieństwo, że komputer po prostu nie uruchomi się
jeśli ustawisz takie wartości.
Ustaw zworkami nominalne wartości dla tego procesora czyli
FSB na 66 MHz a mnożnik na x8 z tym, że mnożnik w tym przypadku
prawdopodobnie i tak nie będzie odgrywał żadnej roli bo mnożniki w
procesorach Intela sÄ… i tak zablokowane.

Pozdrawiam