Re: Zestaw - cos poprawic?

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 18:42:46 MET DST

"[sis]" <kamil@nie.ma.mnie.pl> wrote in message
news:e4pkts$ftr$1@inews.gazeta.pl...
> podkrecanie nie wchodzi w gre (ja sie tym bawil nie bede, wlasciciel nie
> wie nawet co to OC) ;). komp bedzie sluzyl pewnie przez 2-3 lata. jaka
> plyte wybrac zamiast tego asrocka? (wentylator tez zmienie).

W sumie za ta kase to moze sie nie oplacac, skoro to nie
do grania. Musialbys wziac plyte za okolo 400zl, skoro nie
podkrecasz to moze byc nawet intel na chipsecie 945,
ewentualnie w dobrej cenie beda pewnie jakies gigabyte,
epox. Jak wezmiesz jakas w okolicy 200 to nie bedzie miala
ncq, ale chyba tylko ten konkretny model asrocka ma
to pcie x4 zamiast x16 (co nie powinno byc wada skoro jest
slaba karta i granie jest niewazne), moze tez byc bez sata2
tylko z sata1 (bez znaczenia, dopoki nie zrobisz raid i tak
jest dosc przepustowosci).
Na 2-3 lata starczy, ale potem rozbudowa bedzie mozliwa tylko
przez zmiane procesora. Port do grafiki bedzie slabawy,
miejsca na ram sa 2 (2GB max), dyski sata2 wchodza, ale bez ncq.
Aha, jak wejda nowe celerony to trzeba bedzie poczekac na bios,
bo pewnie od reki nie bedzie z nimi startowac bezproblemowo.