Dziwne dzwieki - inny przypadek

Autor: Hubert <h.bednarczyk_at_neostrada.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 16:04:10 MET DST

Dzien Dobry,

        Od pewnego czasu słysze dochodzace z mojego PC podczas pracy dziwne
jakby mechaniczne dzwieki. Najbardziej przypomina to dzwiek kiedy
normalnie wylaczam PCta - sama koncowka wylaczenia - kiedy nastepuje
odciecie zasilania. Dzwieki te generowane sa losowo i nie czesto , nie
maja zadnego wplywu na prace komputera. NIe wiem dlaczego powstaja
ale za kazdym razem kiedy taki dzwiek ma miejsce mam wrazenie przez
ulamek sekundy ze sie wylacza komputer. Czy ktos spotkal sie z takim
  przypadkiem? Osobiscie podejrzewam HDD ze sobie tak "tryka" ...
Hubert