Przesiadka z Pentium II na Pentium III

Autor: karcio <crystal666_at_gazeta.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 14:35:23 MET DST

Mam pewien problem:

Dostałem procesor Pentium III 500mHz 500/512/100/2.0V i chciałbym go
wrzucić do kompa w pracy (mam tam PENTIUM II 300 mHz), ale kupilem go na
rynku wtórnym i nie mam do płyty głównej instrukcji. Nie wiem czy płyta
obsłuży Pentium III. Softy które odpaliłem na kompie (CPU-Z, AIDA32) nie
odczytały nazwy płyty i producenta. Identyfikacja przy bootowaniu (podczas
testowaniu pamieci) nie ma żadnych numerów powalających na identyfilacje
producenta. BIOS jest firmy PHOENIX.

Może ktoś mógłby mi pomóc w identyfikacji płyty.

Poszukuję również jakąś stronkę z możliwością pobrania instrukcji do płyt
głównych.

pzdr:)