Jaka karta grafiki która wydziela mało ciepła?

Autor: Rex <spam_at_away.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 13:32:15 MET DST

Witam!
Składam cichego kompa i szukam jakiejś karty grafiki na złączu PCI-E,
która jest chłodzona biernie i emituje mało ciepła. Komputer ma być do
internetu, prac biurowych, oglądania telewizji, filmów. Nie będę na nim
grał ani obrabiał grafiki więc karta nie musi być jakoś bardzo wydajna.
Ważne jest dla mnie, żeby wydzielała mało ciepła.
Jeśli będzie to możliwe to chciałbym całą obudowę chłodzić jednym
wentylem 12 cm w zasilaczu i dlatego dobieram takie elementy, które
wydzielają minimum ciepła.

Tak przy okazji poradźcie jaki cichy zasilacz mi polecicie z aktywnym
PFC i z wiatrakiem 12 cm, który trzyma stabilnie napięcia. Moc ok. 350W.
Mam na oku Neotec'a lub Topower. Który wybrać?

Dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Rex