montowanie obrazu wave

Autor: bill jaszczurka <billjaszczurka_at_o2.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 12:43:31 MET DST

Mam nastepujacy problem. Sciagnalem obraz plyty audio w formacie
flac. Linia akcesu w pliku cue wyglada nastepujaco: FILE
"CDImage.flac" WAVE. Jednak nie dalo sie go zamontowac daemon
toolsem(3.41) po konwersji do wave i zmianie w cue do FILE "CDImage"
WAVE program odpowiada ze file is not acessable line 1 (to wlasnie ta
wymieniona), komunikat powtarza sie przy róznych modyfiakcjach tej
lini z koncówka wav kropakim itd. Musze dodac ze wczesij deamon
montowal obrazy wavów bez problemu, tym razem jest inaczej . dlaczego
nie wiem jezeli ktos ma pomysl jak napisac linie prosze o pomoc
ps Program montuje bez problemu inne obrazy, a plik cd image po
konwersji do wava jest normalnie odtwarzany ale jako jedna dluga
sciezka co mnie nie satysfakcjinuje poniewaz nie mam sily dzielic
pliku zgodnie z czasmi podanymi w cue.

Bill Jaszczurka