Re: Jaki LCD 20" panorama?

Autor: Wieczorek Grz. <dtp_at_schulz.com.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 11:53:50 MET DST

On 20.5.2006 15:00, in article e4n3tt$5kp$1@news.onet.pl, "Tomek"
<twbox_usun@usun_poczta.onet.pl> wrote:

> Moze doradzicie ktory monitor z ponizszych propozycji bedzie najlepszy...
>
> - Dell UltraSharp 2005FPW 2000zl
> http://www1.euro.dell.com/content/learnmore/learnmore.aspx?c=pl&l=pl&s=bsd&~id
> =monitors&~lt=popup&~series=all&~subcat=flat_ultra&~tab=details

Grafik u mnie w firmie kupil sobie do domu tego della I sobie chwali

Jest jeszcze taki acer panorama za jakies 1700zl ale nie wiem nic o jakosci
obrazu

Jak kupisz to znajdz kogos z kalibratorem zeby za czteropak browaru
wygenerowal Ci profil ... Ktory poprawi jakosc pracy ale niestety nie zmieni
takdo konca monitorek domowy w profesjonalna rakiete

Popros tez o rade na pl.comp.dtp