Re: Radeon 9200 restart akcelelatora 3D - problem

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Sun 21 May 2006 - 02:12:44 MET DST

michal.s napisał(a):

> Najwyraźniej R9200 kończy swój żywot, ale nie miałem takich problemów
> więc to tylko przypuszczenia...

Też coś tak czuje:( No na razie jeszcze walnąłem inne stery i wróciłem
do starego sterownika AGP na chipset sisa. No zobaczymy. Najwyżej nową
kartę sobie sprawię:) Pewnie lepszą. Oby tylko mi nie padła w czasie pracy:)

pzdr
Sławek

--
http://www.liczniki.netteria.net            - darmowe liczniki na Twoją