Re: PC - trochę specjalizowany

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 20 May 2006 - 23:41:41 MET DST

kffiatek <kffiatek@nospam.op.pl> wrote in
news:e4nn24$jie$1@news.dialog.net.pl:

> Potrzebuję komputer PC z procesorem o wydajności przynajmniej Celerona
> 333 i 128 MB pamięci, który:

[...]

> Czy ktoś natknął się kiedyś na podobne rozwiązanie już gotowe, albo
> chociaż na dobrą, tanią płytę, która pozwala na bootowanie z usb i ma
> wbudowaną sieć i muzykę?

wymieniles wszelkie cechy najwyklejszego PC-ta; oczywiscie
karty wifi wbudowanej w mobo to raczej nie uswiadczysz, ale
wszelkie pozostale parametry to norma;

naprawde sadziles ze porty USB i PS/2 to jakies cuda? co do
karty flash: kupujesz przejsciowke CF-IDE za 30PLN na allegro
i podlaczasz karte CF - logicznie to jest dysk: jezeli nie
wierzysz, to nie wdawaj sie prosze w jakies idiotyczne
dywagacje, tylko przyjmij do wiadomosci: karta CF + przejsciowka
na IDE => komputer widzi to tak samo jak tradycyjny dysk;

a co do Linuksa - wez nie badz smieszny; odpalenie Linuksa
na armie to moze byc problem; odpalenie na powerPC podobnie;
ale na architekturze x86 i to jeszcze plycie PII all-on-board?

http://www.allegro.pl/item103769237_komputer_dla_kffiatka_.html

ma wszystko, czego potrzebujesz; co do zakresow pracy: jezeli
chcesz wypieprzyc kompa w puszke hermetyczna na dach (a chcesz,
tylko nie wiem czemu nie napisales tego wprost), to musisz sobie
dorobic do tego dodatkowa obudowe z izolacja termiczna i wyposazyc
ja w bardzo wydajne wentylatory - i te wentylatory, zeby chodzily
przy -10C to moze byc problem;

pzdrv;
adas;