Re: AGP x8 - Problem

Autor: Spili <spili_at_ciach-to.neo.pl>
Data: Sat 20 May 2006 - 20:47:40 MET DST

Użytkownik "Szymon" <elektryk@pai.net.pl> napisał w wiadomości
news:e4mg9i$8su$1@news.onet.pl...

> Miałem to samo na płycie nForce2 z kartą ATI wystarczyło zainstalować
> stery od płyty głównej. Trzeba zwrócićuwagę czy instaluje się sterownik
> AGP tj. Smart Gart.

Hmmm...
Ale w sterach do płyty głownej nie ma SmartGarta. Używam najnowszych nForce
6,39
A do Radeona najnowszych Catalyst'ów.
Na najnowszych Omegach SmartGart też nie przyjmuje zmiany prędkości AGP.

Podobnie jest z Szybkim Zapisem AGP. Są wyłączone.

Zainstalowałem AtiTray ale zmiana tam prędkości AGP również nie działa.

Nie wiem co jest nie tak....

Pozdrawiam,
Marcin,