Re: Komp zamarza

Autor: Kamil Ozirski <mackam_at_[wonspamerzy>
Data: Sat 20 May 2006 - 20:40:44 MET DST

Dnia Thu, 18 May 2006 00:30:04 +0200, Michał napisał(a):

> Zakładam że pamięć przetestowana MemTestem jakimś albo GoldMemory.
> Wyjmij bebechy z budy i podłącz na pajączka. Może buda zwarcie robi.

Zgadza się MemTest86+ czy jakoś tak :)
Myśle, że jednak wasza rada o zasliczu może okazać się słuszna. Mam słabą
250W. A procek przecież 1666Hhz Athlon i grafa Redaon 9100. Może takie
malutkie coś tego nie udzwignąć. Zapożycze zalilacz, sprawdzimy czy to on
jest przyczyną moich kłopotów.

btw. Niektórzy coś tacy dowcipni się zrobili :] Jak powiedział mój kumpel
kiedy powiedziałem, że mi się komp wiesza bez powodu: "Wiesz stary, chyba
coś nie tak jest z twoim kompem" - cenna rada, jak zwykle się nie pomylił
;-)

pozdrawiam Kamil

--
Pozdrwaiam Mac