Re: 2 dobre, szybkie dyski do postawienia na raid ?

Autor: KaNo <fluor_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 20 May 2006 - 17:52:21 MET DST

uC <uC@blabla.bla> napisał(a):

> "Michał" <pisz@na.berdyczow.pl> wrote in message

> A ja napisze troche przewrotnie. Na jednym z komputerow (wypasiona stacja
> robocza) chcialem zeby bylo szybko i bezpiecznie i mam system + aplikacje +
> dokumeny na 2 x WD Raptor 74 GB/10k w RAID1 !!! Kopie zapasowe, duze pliki
> itp mam na 2 x WD Caviar 250 GB RE w RAID1, a rzeczy mniej wazne na trzecim
> WD Caviar 250 GB RE. Jest bardzo szybko (bo nie musze kopiowac z dysku na
> niego samego), bezpiecznie, system chodzi blyskawicznie, pojemnosci nie
> brakuje (i nie jest to komputer dla domowego gracza).

Mam troche inna kombinacje:
system na pojedynczym Raptorze 74GB. Dane na dwoch Hitachi Deskstar 250GB,
ktore sa najszybsze po Raptorach, oraz osobny dysk sieciowy (NAS) na backupy.
Na tych dwoch Hitachi mam zalozone dwie macierze, jedna RAID1 100GB na wazne
dane i druga RAID0 300GB na szybkie dane tymczasowe. Powinienem napisac w
innej kolejnosci, bo najpierw zalozona zostala macierz RAID0, ktora jest
dzieki temu jeszcze szybsza.
Pozdrowienia.