Re: F8

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 20 May 2006 - 15:18:37 MET DST

"Desoft" napisał:

> W Win98 przy starcie systemu wciśnięcie F8 daje możliwość uruchomienia
> systemu w trybie awaryjnym.
> Niestety mam bios (amibios) HP i pod F8 jest wybór bootowania
> Jak uruchomić tryb awaryjny, dos?

Sprzętowo? Zmień BIOS albo skonstruuj włącznik czasowy, uruchamiany razem z
komputerem, który będzie blokował dane z klawiatury do czasu, aż zacznie
ładować się system.

JoteR

PS. Gdybyś zapytał na odpowiedniej grupie, prawdopodobnie dostałbyś
instrukcję co należy dopisać do sekcji [Options] w pliku msdos.sys.