Re: Ktory PIII szybszy??

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Sat 20 May 2006 - 13:51:43 MET DST

Michal Bien ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Konkrety prosze, a nie takie opowiesci "gdyby babcia miala wasy..."
> Zrobilem testy co prawda na Athlonie, ale odzwierciedla to sytuacje:
> wyzszy zegar vs wyzsze FSB przy zachowaniu odpowiednich czestotliwosci.

Nie wiem na ile to konkretne ale:

PIII800 FSB100:
http://img112.imageshack.us/img112/2209/piii8001002rg.jpg

PIII667 FSB133:
http://img70.imageshack.us/img70/3115/piii6671333rk.jpg

Test dokonany na plycie Compaq i815 + 2x256MB PC133.

A tak z innej beczki mam teraz problem z tym ASUS'em (CUSL2-C) bo sie
nie odpala. :( Piszczy przez 2 sek, potem pauza tylez samo i znowu pisk
na 2 sek. Tak wkolko. Procki przeciez sprawdzane pod Compaq'iem, tak
samo pamieci. Karta graficzna normalnie GF2 MX400/64MB ale zamiast niej
wlozylem Radeon'a 9600 Pro i takie same piski. Co sie mpglo stac z plyta
(testowalem ja wczesniej wiele razy i chodzila jak burza)??? :(

Pzdr, OMSON

P.S. Jesli to czytasz Vituniu to moze cos bedziesz wiedzial - wkoncu
pochwaliles sie ze masz identyko plyte ASUS'a. ;)

--
Niepewność jest pewna, bezkres oczywisty, autorytety są złudne a "nie
ma" - jest!