Re: Jaki dysk 80 GB

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sat 20 May 2006 - 12:07:43 MET DST

Ja <abcdef@jp.com> wrote:

> Na allegro znalazłem ofertę dysku Samsung SP0812N i różniła się ona od
> innej oferty tego samego dysku m.in max. transferem wewnętrznym i
> liczbą talerzy. Czy to pomyłka sprzedającego czy rzeczywiście tak
> jest. Jeśli tak to, który z nich jest lepszy.

            Tak jak juz pisano: miarodajne sa dane producenta.
Ale wszystkie samsungi z serii P80 maja takie same talerze 80 GB i taki sam
transfer wewnetrzny z nosnika, a roznia sie tylko iloscia cache i
interfejscem -> to sprzedawca sie pomylil, przy duzej ofercie zdarza sie.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl