Re: lightscribe - warto ?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sat 20 May 2006 - 11:32:40 MET DST

MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

>> Nie używaj tanich klawiatur ;0
>
> E tam, ten Mint całkiem niezły jest.

            To by bylo na tyle jesli chodzi o klawiatury i ich jakosc.
Action kupuja w Chinach njgorsze badziewie, byle tanio.
Tak dla wyjasnienia: nie jestem jakims maniakiem klawiatur za kilkaset
zl w stylu wyzszych Logitechow czy MS. W tej chwili uzywam calkiem
zwyczajnego Samsunga SDM4500P i po 2 latach dosc intensywnego uzywania,
glownie do pisania bo grywam bardzo rzadkow, wyglada prawie tak jak by
byla kupina ~2 tygodnie temu [nic nie starte, + co jakis czas myje ja
pianka i wacikiem, bo nie cierpie brudnej, zaflejtuszonej klawiatury].
Dla porownania: przy takim samym uzywaniu po 2 latach w porpzedniej
klawiaturze lewy alt, shift, prawy kursor, "a" oraz F4 mialy doslownie
wytarty w dolki plastik na klawiszach [o nadruku nie bylo oczywiscie mowy].
Tak wiec nie kupuj najtanszych klawiatur, nie warto. Oczywiscie nie musi
byc to od razu full wypas, za 40-50 zl kupi sie juz przyzwoita klawiature.

            CBDU.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl