Wiatrak się kręci tylko z resetem

Autor: amfi1 <amfi1_at_poczta.fm>
Data: Fri 19 May 2006 - 22:59:27 MET DST

Witam

Próbuję przywrócić do działania starszą maszynę (starutki Celeron 633).
Jest jednak problem - wiatrak na procesorze po włączeniu zasilania
obróci się przez chwilkę i zatrzymuje się. Zauważyłem, że trzymanie
przycisku reset powoduje prawidłową pracę wentylatora na procesorze.
Wiatrak podłączałem również do innego gniazda FAN na tej płycie, efekt
ten sam.
Wadliwość którego elementu mogę podejrzewać? Podłączenie FAN jest
trójpinowe (z pomiarem prędkości obrotowej). Jeszcze niedawno komputer
pracował w miarę poprawnie (po kilku restartach w końcu uruchamiał się).

Pozdrawiam

Amfi