Re: komp sie nie wyłącza

Autor: Kaja <kaja25_at_nie.ma.wp.pl>
Data: Fri 19 May 2006 - 19:56:34 MET DST

mat17a napisał(a):

> znaczy sie, gdzie dokładnie ?

Miałam niedawno ten sam problem, bo sobie w Biosie co nieco
poprzestawiałam. Ale wiedzialam co przestawić, więc znowu weszłam do
Biosu i poprawiłam ( żeby komputer po kliknięciu na "Wyłącz komputer"
sam się wyłączył). Ty masz pewnie inny Bios.
U mnie w Bios (F1) się nie wejdzie po restarcie, tylko jak był wcześniej
wyłączony komputer.
Power Management
Automatic Power On->PCI Wake Up->Enabled
Startup Sequence-> [Automatic]
Potem Exit Setup
i następnie-> Exit and Save Setup Utility

--
Kaja