Re: Problem z restartami kompa - kto pomoże??

Autor: EofD <ganimedes9_at_wp.pl>
Data: Fri 19 May 2006 - 14:24:41 MET DST

freemanek@WYTNIJ.gazeta.pl napisał(a):
> <freemanek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
>
> Zasilacz to chieftec 360 W, ale chyba aż tyle prądu komputerek mi nie pożera,
> co by to 360 W nie wystarczyło.... A i wentylatorek jeden dodatkowy też jest
> wyciągający powietrze z wnetrza obudowy.

* Ja mam 2 dyski HD, CD i DVD, grafa i zasilacz 400W, który czasem nie
daje rady [jakiś felerny kupiłem-ale nie miałem kasy, a to był jedyny
możliwy wybór]. Muszę zmienić na min.420W a najlepiej 460W.

* Ważna jest też firma. Poczytaj na temat zasilaczy, bo te "gorszej
jakości" często nie trzymają parametrów lub wogóle nie prezentują takich
jakie zapenia producent [zazwyczaj producent zawyża wartośći].